2013. november 28., csütörtök

Ellenségek

címke: gondolatok | írta: M. Zsuzsi

Nem. A cím nem komoly. Csupán a média azon eszközével játszadozom, ami sokkal többet sejtet, mint amit valójában takar.
Azért, hogy bizonyítsam is békés szándékomat, szeretném egy pár jó szóval dicsérni és értékelni a versenyben részt vevő csapatokat (akik mind a három forduló feladatait beküldték). Minden csapatnál csupán egy tulajdonságot szeretnék kiemelni, és ne lepődjön meg senki, ha az épp nem a legfontosabb eleme a csapatnak, hisz ez a bejegyzés szubjektív.

Királyi
Nagyon tetszik a logótok. Szerintem nagyon kreatív, és meglátszik rajta a munka, amit én mint rajzmániás nagyon értékelek.

ETE
Nálatok is a logót emelném ki. Lehet, hogy ez afféle megszállottság, de annyira tetszik, ahogy összeegyeztettétek a demokráciát és az életfa motívumát.

Nomen Est Omen
A blogotok volt, ami leginkább megfogott. Szépen kidolgozott, terjedelmes és érdekes olvasmányokat találtam rajta. Élvezet őket olvasni.

Casus belli
A 3. fordulóban elvégzett munkátok keltette fel az érdeklődésemet. Azt gondolom, hogy nagyon jól sikerült az interjú, mind a videó minősége, mind a tartalma szerint. Igazán nemes ügyet választottatok.

Demókecskék
Az első pillanatban azt akartam írni, hogy a nevetek tetszik a legjobban, de rájöttem, hogy van még valami, ami ezt felülmúlja: a fényképalbumotok. A képek lényegre törőek, élethűek, és jól mutatja: amit csináltok, az szívből jön.

A TAG
Végignéztem az adatlapotokat, és könnyedén sikerült kiválasztanom valamit, amiben látok fantáziát: a tumblr-blogotokat. Véleményem szerint a jövő a tumblr-ben van, és ezt kihasználva nagyon jól alkalmaztátok a blog által kínált lehetőségeket. Élvezettel böngésztem a honlapot.

Khariszok
Talán csak egy cseppje a tengernek, de nekem nagyon tetszik a logótok! Aranyos, könnyed, színes és könnyen megjegyezhető. Legalábbis az én memóriámba beégette magát.

6ártalanul
Kedvelem a neveteket, illetve szívesen olvasom a facebook-bejegyzéseiteket is. Számomra érdekesek és elgondolkodtatóak.

Békés Demokraták
A legjobb dolog az én szememben a bemutatkozó videótok volt. Tetszik a bevezetés, a koncepció és a csapat összetartásának kiemelése.

Acta Diurna
A hétköznapi hősötökről készített videó nyerte el a tetszésemet. Jól állítottátok össze, kellemes hangulatot áraszt, remek a koncepció.

Four walls build a home
A legjobban az önkéntes munkátok és annak dokumentálása tetszett. Nagy gratuláció nektek.

Kurucok
A legjobban a blogotok fogott meg. Érdekes olvasmány kellemes köntösben.

Szupremácia
Ez már a második tumblr-blog, ami felkerül a "tetszik listámra". Szórakoztatónak és érdekesnek találom mindazt, amit leírtatok, közzétettetek.

teddyDE
Ha meg lehetne választani a legkreatívabb nevű csapatot, én tuti, hogy rátok szavaznék! Humoros, kedves, metaforikus, és még jól is hangzik.

Claralux
A facebook-oldalatokat emelném ki. Tetszik, hogy gyakran és jó dolgokat osztotok meg az olvasóközönséggel.

Vörösnégyes
A harmadik fordulóban készített interjú nyerte el a tetszésem. Ötletes, fontos, és örülök, hogy a Vöröskereszt ügye is szóba került.

Sapere Aude
Nagyon értékelem azt, amit a második fordulóban végrehajtottatok. Nemes és számomra nagyon kedves ügyet pártoltatok.

Knertészek
Újra a második fordulót emelném ki, ti is nagyon szép munkát végeztetek. Csupán halmozni tudom a dicsérő szavakat.

Kneresek
A bemutatkozó videótok nyerte el igazán a tetszésem, remek munka, és tetszik a kellemes közeg, amit a videó sugárzott.

Combat Dogs
Tiszteletre méltó az önkéntes tevékenységetek. Engem lenyűgöztetek.

5lett
Ha csak egy dolgot kell kiemelnem, akkor feltétlenül meg kell dicsérnem a logótokat, nagyon tetszik.

Végül minden csapatnak további jó játékot és sok sikert kívánunk az utolsó fordulóra! :)




Categories:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése